حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی مشهد مقدس

حلقه ارتباطی شهید حسن باقری

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است



بسم الله الرحمن الرحیم

 

به فضل الهی و عنایت حضرت ولی عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) یکی دیگر ازنشست های معرفی نقشه راه در یکی ازفعالترین سنگرهای  عرصه جنگ نرم در مشهد مقدس برگزار شد.در این نشست که در حسینیه فرهنگی قرآن وعترت  ودر جمع نخبگان مشهد مقدس برگزار شد مفاهیم اولیه وراه حل ها از زاویه دید الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بازخوانی شد که البته با واکنش سریع برادرانمان در حسینیه قرآن وعترت برای تشکیل فوری کارگروه در این حسینیه فعال نیز همراه بود.

به برادران خود

دراین کارگروه خوش آمد   میگوییم

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۷



9 دی

برنامه ششم توسعه بر اساس الگوی پیشرفت نوشته شود
برنامه ششم توسعه باید جزئی از الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باشد
نویسنده : حجت الاسلام کشوری

از طرح مسئله الگوی اسلامی -ایرانی پیشرفت در فضای گفتمانی کشور تقریبا ۸ سال می گذرد.  ضرورت تدوین الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت را  آیت الله امام خامنه ای در تاریخ ۱۸- ۸- ۱۳۸۵ در دانشگاه سمنان  برای اولین بار به صورت مبسوط مطرح فرمودند. ایشان در این سخنرانی و در سخنرانی های سالهای بعد ابعاد مختلفی از این مسئله کلان را تبیین کردند؛ تبیین جایگاه فرادستی الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت، نسبت به همه اسناد برنامه ای کشور و همچنین ضرورت داشتن شتاب معقول در پی گیری این موضوع[۱]، جزء مهمترین فرمایشات معظم له در سالهای گذشته بوده است.
با توجه به گذشت ۸ سال از طرح این مسئله مهم و با توجه به اینکه در آستانه تدوین برنامه ششم کشور[۲] قرار داریم؛ چه نسبتی را می توان میان برنامه ششم کشور و الگوی پیشرفت اسلامی ترسیم نمود؟
پاسخ به این سؤال و ترسیم یک مسیر واضح برای تأثیر گذاری الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت بر برنامه ششم؛ می تواند به تصحیح تدریجی فرآیندِ توسعه گرای برنامه ریزی در کشور منجر شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۰

                                                        به نام خدا

به حول قوه الهی و مدد حضرت ولی عصر ، چهارمین نشست هم اندیشی با موضوع بازخوانی و بحث حول محور جزوه جهت حرکت انقلاب اسلامی، در جوار حرم ملکوتی حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا و در دارالقرآن حرم مطهر برگزار شد.

دارالقران


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۳

بسم الله الرحمن الرحیم

به فضل و اراده الهی نشست تبیین  "الگوی بهبود مستمر فضای حاکم بر نهادهای متکفل تربیت" امروز دوشنبه 31 شهریور 1393 در حوزه علمیه مروی برگزار شد. خبر تفصیلی به زودی....

گزارش تصویری کارگروه الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه مروی تهران از این نشست

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۰:۵۸